Friday, December 23, 2011

Abah..



Abah, jgn la pegi lagi. Aan nak jumpa abah.
Nak peluk abah kuat2.. Aan dah boleh bawak kereta.
Aan nak bwk abah pulak jalan2 kat bukit langat..
Abah, aan rindu saat2 kita tgk cite P-Ramli same2.
Aan sebak sangat bila tengok cite P-Ramli. Asek teringat kat abah.

Abah, ape semua wayar2 kat muka abah tu? Aan nak tengok wajah abah.
Aan nak cium abah yg dah besarkan aan selama ni.
Abah, walaupun abah bukan ayah kandung Aan,
tapi Aan sayang abah same mcm Aan sayang ayah aan.
Abah, jangan lah buat Aan nangis camni.
Bangunlah abah..

Adakah kucupan hari raya haritu kucupan terakhir abah?
Abah jangan la pegi.. Kesian kat mak.. Nanti mak duduk sorang2..
Abah, aan tau abah kuat.. Aan nak jadi kuat macam abah..
Aan dah tak nangis depan orang..
Aan dah besar. Aan dah pandai jaga diri..
Abah, Aan nak mintak maaf. Mintak maaf sangat2.
Sekarang baru Aan rasa bersalah sangat2 sebab jarang melawat abah.

Abah, jgn tinggalkan Aan.
Ya Allah, kau panjangkanlah umur abah..
Aku mahu tatap wajah abahku untuk terakhir kali..
:'(


11 comments:

Mior Syabab said...

Aan, aku tumpang simpati dan sedih. Moga abah kau cepat sembuh. Perbanyakkan doa :')

Cik Fazira Chumel said...

A'an sabar..banyakkan berdoa ye a'an. sama-sama kita doakan kesihatan abah a'an ehh..

A'an said...

TTerima kasih adik beradik alam maya ku.. korang mmg sentiasa ada time aku susah.. :')

zahrah said...

setiap yg berlaku ada hikmahnya. aku pena rasa apa yg ko rasa. kuatkan semangat ye :)

amirah ami said...

aan, bykkn doa n kuat semangat... be strong.. moga abah ko cpt sembuh, amin... ktorg sntiasa ada ngan ko.. :)

muaz said...

A'AN!!! besar dugaan ko, doa banyak-banyak, kami doa bersama :'|

ayuyuu said...

sabar a'an. semoga semuanya menjadi mudah .

semoga abah kembali sembuh,dan sihat walafiat seperti slalu. amin :')

A'an said...

Aminnn~

ika said...

hope your dad get well soon. amin~ :)

A'an said...

insyaAllah~

model baju anak said...

artikel tulisan yang baik,,nice post slam kenal